15.11.2012

Kohta taas lennetään

Viimeksi mä vaan lähdin Lissaboniin ilmoittamatta siitä ensin täällä. Nyt voisin pikaisen kirjoituksen väsätä tänään alkavasta SVEITSIN MATKASTA! Juu Sveitsi kutsuu mua!

We<3it
Google 
Lähden matkaan Nooriksen kanssa ja yhteensä meitä suomalaisia tulee siellä olemaan neljä. Sveitsissä kohteena on Lausanne. Se on pieni kaupunki/kylä Geneven lähellä, Genevejärven rannalla. Siellä on ystävyysseuran capoeiratapahtuma, jonka takia siis matkustan sinne. On niin hienoa nähdä muidenkin eurooppalaisten capoeiraa ja tutustuu uusiin ihmisiin! Whiii :-) Mua jännittää ihan järkyttävästi jo nyt, mien mä kestän vielä yhden tentin??

Tosiaan tähän väliin mahtuu hienosti puhumaan pikaiset kuulumiset. Koulu on taas lopuillaan, sillä ensi viikolla alkaa työharjoittelu. Uuu sekin jännittää. Onneksi toi matka saa mun ajatukset suurimmaksi osaksi pois työharjoittelusta. Koulu on itessään sujunut ihan hyvin. Puhuin aiemmin, että voisi olla hienoa, jos panostaisin koulunkäyntiin enemmä kuin keväällä. Noooo, en oo panostanut iha niin kuin suunnittelin, mutta toistaiseksi on tullut hyviä arvosanoja ja arvosteluja töistä. Tänään olis tentti, joka kylläkin rikkoo tän kaavan, koska se menee niin päin sitä itseään :-/ Ei se haittaa, koska mä meen Sveitsiin tänään.


Joo mä lähden ja kuvaan paljon ja tuun takasin ensi viikolla kertomaan lisää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti