23.4.2012

Vähän kuvia, paljon aurinkoa

Täällä on kevät <3 Tuitui. Oon ollut ihan fiiliksissä tosta auringosta. Eilen tosin kyl hieman oli aggressiotaso korkealla ja nyt hieman ehkä hävettää se. Pyydän anteeksi siltä henkilöltä, jolle suutuin ehkä vähän ylireagoiden. En voi mun tulisuudelle mitään ;) No mutta mitäs mä tässä kuluneiden päivien aikana oon tehnyt: en yhtikän mitään. Tai no, olin mä viikonloppuna menossa ties missä. Mutta noin yleisesti en tehnyt mitään. Siksi tän päivän kuvasaldo on pikkuinen, sorry for that.  




Mulla on nyt joku siivousvimma iskenyt! Viikonloppuna piti ystävien vierailua varten siivota koko kämppä ja se jäi vähän päälle. Uusin innostus oli parvekkeen puunaaminen ja huoneen uudelleenjärjestäminen.. Tein hienosti suunnitelmia paperille, mutta sitten luovuinkin niistä suunnitelmista ja järjestin spontaanisti. Nyt on kivasti tilaakin täällä eikä enää ahdista :) Jee! Olisin ehkä kaivannut miesvoimaa siirtämään huonekaluja, mut sain mä ne itekin siirrettyä. Oon niin voimanainen ;D


Tähän järjestykseen päädyin lopulta.
 Tosiaan puunasin meidän parvekkeen. En tiedä koska se on viimeksi siivottu vai onko sitä edes koskaan siivottu, sillä parveke oli täynnä pulunpaskaa :/ Harmi, kun en ottanut ennen-jälkeen kuvia, olisitte nähneet missä kunnossa toi oli. Puoli muovikassillista paskaa lähti roskikseen, sitten pesin lattian kahteen kertaan ja siirsin mun huoneesta ton ylimääräsen pöydän ja tuolin sinne. Tajusin, että tohon tuolille paistaa sitten aurinko lähes koko päivän <3 Jos mua ei kukaan tuu viihdyttään tänne, niin hengailen sit parvekkeella..


Toivottavasti noita aurinkoisia päiviä on tiedossa enemmänkin! Ai vitsi, oon monestakin syystä nyt hyvin tyytyväinen elämääni täällä Riihimäellä. Viime viikolla oli vähän vaikeaa, mutta viikonloppu pelasti epätoivoiset ajatukset :) Mutta nyt nukkumaan! Tällä viikolla ollaan keskiviikkona ja torstaina pitämässä terveystapahtumaa Nurmijärven Keudassa. Niin, että kirjoittelen ehkä sen jälkeen vasta seuraavan kerran ellen huomenna saa jotain hirrrrveän hienoa idistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti