27.5.2012

Terdet kierroksessa

Uijui, oli todella virkistävä viikonloppu Hämeenlinnassa! Perjantaina raahasin pyörän junaan (alunperin piti polkea koko matka, mutta helle sai mut muuttaan mieltä) ja suuntasin sambaamaan ja treenaamaan. Oli niin hyvä energia, että jäi hirveän hyvä fiilis nyt! Mä nyt vaan satun rakastaan mun harrastuksia <3 Lauantaina kierrelttin pyörillä pitkin Hämeenlinnan terasseja. Aloitettin Aulankolta ja viimeinen terassi oli Jukolassa; yhteensä terasseja oli 8 ja kilometrejä kertyi monta. Poikettiin matkalla Apparalla kastamassa talviturkit veks :) Jukolan terden jälkeen mentiin kaikki Katrille syömään ja kattomaan Euroviisuja. Kuvat puhukoon puolestaan!


















Semmonen reissu. Oli hieman hämmentävää pyöräillä Hämeenlinnassa, kun en kummiskaan asu siellä :D Pelottavan kotoisalta se tuntui silti, oon ihan varmana synnynnäinen hämeenlinnalainen ;) Aluksi hieman arkaili osallistua Terdepyöräilyyn, kun olen suhteellisen uusi tässä porukassa, mutta ehkä ensimmäisen terassin aikana alkoi oleen sellanen fiilis, että ehkä oon ihan tervetullut. Kiitos kaunis kaikille terdeilijöille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti