21.5.2012

viikkokatsaus

Kesäiset terkut täältä Riihimäeltä! Oon ihan fiiliksissä ja ihmetyksekseni jaksoin kirjoittaa jotain blogiteksitäkin. Mulla on muka hirveesti kaikkee tekemistä ettei ehdi blogiikaan päivittään plus arvatakaas kuka on ollut laiska kuvaaja... Minä. Mulla oli hyvä tilaisuus kuvailla vaikka mitä, kun olin keskiviikosta sunnuntaihin Tamperesterissa.. Noh, en sit kuvannut. Viikonloppuna meitsin blogi täytti YHDEN VUODEN. Wuu, oon niin ylpee, että oon jaksanut pitää tätä yllä jopa niinkin pitkään. Aiemmat blogit on kestänyt pari postausta, tuskin edes niinkään paljoa. 

Mutta mitäs tässä välissä on ehtinyt tapahtua? Lupaa kertoa lyhyesti, en halua teidän kuolevan uutisvuotoon :D No koulua on ollut pari päivää viikossa; kaikki maanantait oon nakannut hoitopukuni ylle ja harjoitellut mm. katetrin laittoa, nenä-mahaletkun laittoa sekä siirtämistä. Tänään oli viimeinen työpaja eikä kouluakaan ole kuin kaksi päivää enää. Siltikin tehtävää riittää senkin edestä ja kouluhan loppuu multa ensi viikon torstaina! Sit se on ohi tältä keväältä, vaikkei musta kyllä yhtään tunnu siltä, että olis toukokuun loppu :O 

Tänään oli niin kesäinen päivä, että Ursulan kanssa ihan ihmeteltiin ääneen. Minäkin fiksuna tyttönä olin laittanut takin, kaulahuivin, mustat farkut, sukat ja tennarit kuumentamaan oloani. Mutta onneksi kaksi ensimmäiseksi mainittua sai pois ;) Mutta ah nam, aurinko ja kesä <3 Oon niin kesän lapsi, että muuten niin kamalan tylsän maanantain pelasti auringonpaiste. 



Oli ihan pakko lakata kynnet iloisen oranssiksi! Toi on vielä jotain neonoranssia; näkyypähän ainakin. Ehdin vain ihan vähän aikaa olla auringossa oikeestaan tänään ja olin kyllä ihan varma, että rakas hipiäni punoittaa kuin paloauto kaiken auringon jäljkeen. Mutta kuikas kävikään: olkapäät ainakin neekeröityi ja naamaankin tuli väriä :) No okei, naama on hieman punertava, mutta niin se on aina. Ei mun nimi turhaan ole Pimenta ;D



Uuu sain Korpilta myöhästyneenä yo-lahjana berimbaukorun! Wiii, se on ihan sikasiisti! Berimbau on siis soitin ja juu on capoeirajuttuihin kuuluvaa. Googlettakaa, jos haluutte tietää lisää. Voin kyllä kertoa, että on siinä sitten hankala soitin! Hienosti reenailen sen soittamista; hitaasti mutta varmasti. Yks päivä käytiin Ursulan kanssa Body Shopissa ja munhan ei tietenkään pitänyt mitään ostaa sieltä. Mut sit muistinkin, että mun kynsinauhatökötti on loppunut aikoja sitten ja satsumantuoksuinen käsidesi vain sulatti mun sydämen. Pakko oli siis tuhlata se vähäinenkin omaisuus noihin... Hups. 

Yritän tällä viikolla kuvailla hieman enemmän ja ottaa tavakseni ahkeroitua kuvaamisen suhteen. Saisitte tekin jotain luettavaa/katteltavaa. Mutta meikä lähtee nyt lukemaan ylihuomiseen tenttiin - tai ainakin yritän. Lopuksi linkkaan teille mun kesärakkausbiisin <3 



2 kommenttia: