14.7.2012

Silloin viikko sitten...

... meni viikonlopun suunnitelmat iha uusiksi, kun ei ollutkaan varaa Aitoon Kirkastusjuhliin :( Kuitenkin viikonloppu oli onnistunut, vietin sen hämeenlinnalaisten seurassa :)) Kiitos kaikille, erityisesti Noorikselle, joka jaksoi kattella mun naamaa ja kuunnella mun juttuja koko viikonlopun! 

Muita kuulumisia. Oon vaihteeksi treenannut aina kun on mahdollista eli Tampereen treeneissäkin on tullut käytyä. En ymmärrä, miten mun kunto riittää siihen, mutta hyvin mä vedän. Tai ainakin omasta mielestäni ;D Oon myös kolmena iltana ollut Academialla auttamassa maalailemalla lattian logoja. Tänäänkin olin "muutaman tunnin" eli sellaset 7,5 tuntia pensseli kädessä  <3 Mutta valmiiks tuli ja hyvää työtä tehtiin kaikki :) Nyt voi huomenna iloisin mielin treenailla, kun on lattia kunnossa! Huomenna siis on Gharronnen oppilaille järjestetty tapahtuma, jossa treenaillaan, sambaillaan, puhutaan capoeirasta ja tehdään kaikkee hauskaa. Uu itseasiassa se ei oo huominen, vaan tää päivä! Jee! Mutta nyt nukkumaan. Nauttikaa ainoista kuvista, mitä viikonlopulta kehtaa julkaista, Maken kamera kun lähti kävelemään varastetun repun mukana :C 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti