24.5.2013

Kohotan maljan ystäville

Viime aikoina oon kiinnittänyt huomiota yhteen asiaan: mulla on ystäviä ja ne on mahtavia. Tämä tieto pitää jakaa, koska en keksi muutakaan tapaa ilmaista asiaa. Tämä on siis ylistys ystäville.

We<3it

Mun ystävät on just semmosia, jotka:

- nauraa häpeällisen huonoille vitselle. Tai oikeastaa mitään vitsiä ei ole, kunhan vaan nauratte. 
- osaa sanoa juuri oikeat sanat, jotta nauraisin ja unohtaisin murheet. 
- huolehtii etten eristäydy kokonaan Riksuun. 
- auttaa hädässä. 
- jaksaa tsempata, vaikka joutuisikin toistamaan itseään moneen otteeseen. 
- on lähes tottunut mun kiukkukohtauksiin.
- antaa ruokaa, kun on nälkä eikä oo ruokaa mukana. 
- rauhoittaa, kun maailma ahdistaa. 
- kertoo aidon mielipiteensä. 
- lähes lukee mun ajatukset tai ymmärtää ne pelkästä katseesta.


Ystävän kriteereitä on miljoonia muitakin varmasti olemassa, mutta just nyt ei muita meinaa tulla mieleen. Oivoi ystävät, ettehän mene mihinkään? <3 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti