2.12.2013

Luukku 1 + 2

Oivoi, se olis taas joulukuu! Eihän siitä ollutkaan kuin vuosi, kun ihmettelin ihan samaa... Jotenkin tää aika vaan menee niin pirun nopiasti; varsinkin nyt, kun on paljon koulua, töitä ja harrastusjuttuja tässä samalla. Mutta ei nyt tästä vuodesta vielä tehdä mitään suurta numeroa, kun vielä on kuukausi tätäkin vuotta jäljellä ;D Laiskaa bloggaajaa pitää rangaista jälleen blogijoulukalenterilla. Tuskin tänäkään vuonna onnistun päivittämään blogia joka päivä, mutta ainakin yritän! Tänään on pakko yhdistää kaks päivää, kun tulin Lappeenrannan reissusta vasta yhden aikaan yöllä -.- Huoh.

Tää on taas näitä laatukuvia kännykällä, kun kamera on jossain ihan muualla. 


Mä oon aina jotenkin tykännyt joulukuusta. Itse talvea ja kylmyyttä inhoan, mutta joulukuussa on vaan sitä jotakin. Ehkä se johtuu siitä, että on pienenä aina odottanut ensin synttäreitä (miten niin pienenä, siis mähän ootan vieäkin niitä...) ja sitten jouluaattoa. Tosin kumpaakaan juhlaa ei tuu enää varsinaisesti vietettyä, mutta jotenkin mut valtaa vaan semmonen odottamisen tunne. Pienenä mulla oli tapana etsiä uudesta joulukalenterista oman syntymäpäivän luukku ja laskee siihen päiviä - ja yllätyksekseni se on juurtunut tapa, sillä tänä aamuna tein vaistomaisesti ihan saman mun Mars-kalenterille :D Mistä tulikin mieleeni, että penteleen Mars-kalenteri ei ees sisällä mitään erikoissuklaata, vaan ihan tavallista joulukalenterisuklaata :C Tuli vähän paha mieli, kun odotukset oli asetettu aika korkealle.

Ai kauheeta kun ajatukset ei kulje enää ollenkaan! Oon vaan kattellut tätä tekstiä jo jonkin aikaa tekemättä sille yhtään mitään... Ehkä mun on aika mennä nukkumaan, jos vaikka nukkuisin enemmän kuin 4 tuntia. Tässä kaikki tällä kertaa, kiitos ja näkemiin! Huomiseen tai viimeistään ylihuomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti