3.12.2013

Luukku 3 - hyvät asiat

Tää päivittäinen kirjoittaminen on vaikeaa! Ei mulla oo mitään erikoista sanottavaa joka päivä -.- 

Oon kuitenkin miettinyt, että me ihmiset (kyllä, lähes kaikki) keskittyvät päivittelemään ystävien kanssa kurjasta elämästä ja siitä mikä on tällä hetkellä huonosti. Tietenkin välillä saa valittaa, en sitä kiellä, mutta joskus voi pysähtyä miettimään hyviä asioita elämässä. Ihan vaikka vaan yksisteen miettis. 

Itse esimerkiksi rutisen tuon tuostakin kuinka väsynyt oon, kuinka tylsää mulla on työharjoittelussa ja kuinka mun elämä tuntuu tosi tylsältä muihin verrattuna. Rupesin miettimään, onko asiat nyt ihan oikeasti noin isoja ja vaikuttavia vai liioittelenko hieman. Tästä kaikesta päästää aasinsiltana siihen, mistä viidestä asiasta olen iloinen ja jotka on hyvin mun elämässä:

1. Olen erittäin iloinen, että mulla on semmosia ystäviä, jotka pitää mut järjissäni. Jos mua masentaa, ne piristää mua tyhmillä tarinoillaan tai sit potkasee mua perseelle (niin kirjaimellisesti kuin kuvainnollisesti) kertomalla miten asiat oikeasti on. 

2. Olen kiitollinen, että välit mun vanhempiin on paremmat kuin ennen ja että mulla äiti, joka tekee tyttärelleen eväät valmiiksi, kun tää pahainen tytär huitelee myöhään treeneissä. Kiitos äiti <3

3. Onneksi mulla on harrastus, joka on mulle rakas ja on toinen mut järjissäni pitävä asia. Kaiken kurjuuden unohtaa treeneissä tai viimeistään kanavoin ärsytykseni/pahan mieleni siellä. 

4. Työelämä on hyvässä kuosissa mielestäni, keikkatyöläisenä teen töitä silloin kun huvittaa ja ehtii. Lisäksi tykkään työpaikastani - tai siis osastosta, jossa pääsääntöisesti keikkaa teen. Kohta pian pääsee sinne taas, jippii! 

5. Voin olla iloinen, että löysin sattumalta oman alani. Tai ainakin tiedän, että tommonen hoiva-ala on ihan mun juttuni. Hieman oon epävarma siitä, tuleeko musta ikinä pätevää ja osaavaa sairaanhoitajaa, mutta ainakin mä yritän olla semmonen. 

Tättäräää, väsyttää ja meen nyt nukkuun! Öitä!

Siis öö anteeks, mutta mitkä noi posket on olevinaan? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti