11.8.2011

"Jos mä leikkaisin sulle näön takaisin..."

Vietin oikein mukavan päivän, johon kuului kampaajakäynti sekä shoppailua. Harmi kun pihi-Jenna iski kesken shoppailun ;)


Omnomnom <3 Stockmannin broileri-sinihomejuustosalaattia! Tää on mun elinikäinen rakkausruoka, voisin syödä tätä vaikka koko loppuelämäni. Ah, mulle tuli nyt nälkä, kun kattelin tätä kuvaa :D



Mun ihanat hujoppikengät (tai kenkä)! Näillä kenkuleilla oon aikas pitkä ;) Ihanat jalassa, mut lopulta alkoi jalatkin puutuun..



Täällä haisi ihan kalalle :( Ja vedessä oli jotain ihme vaahtoa, joka ei tosin näy tässä kuvassa.


Rakkauden lukkoja :) Oli kyl tosi hienoja lukkoja - sellaisia vanhoja munalukkoja.



Hullu ja sen mairea toveri. Arvatkaa kumpi mä oon? ;) Ohikulkijat muuten mulkoili meitä hieman, kun ilmeitiin kameralle....




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti