20.8.2011

"Tukehdu onnees, vittu!"

Olin tänään reipas ja poljin pitkin Tamperetta jaellen capoeiramainoksia. En oo ikinä pyöräilly näin paljon kerralla! Vaikka ei se siinä pyöräillessä tuntunut niin pitkältä matkalta, mutta näin jälkikäteen tajusin, että olinpas taas innostunut polkeen. Heh.

Ekan reissun aloitin 10.15 ja tulin kotiin 14.00. Vähän meni aikaa, mutta ei voi mitään. Sain mä jaettua siihen mennessä kolmisenkymmentä mainosta (yhteensä niitä oli kuuskytä!) Mainosreitti osa 1:


Tää reitti oli noin 25 kilsaa pitkä. Olisin jatkanut kerralla pidemmälle, mutta kauhia nälkä iski kesken kaiken! Saakutti. Kotona lepuutin jalkojani ja katselin yhden jakson Criminal Mindsia. Sitten oli seuraavan mainosreissun aika eli Mainosreitti osa 2:


Lähdin kotoo polkeen 15.15 ja tulin kotiin 17.15.  Ja kuten huomaattekin, tän reitin pituus oli 21 kilsaa.  Eli yhteensä poljin 46 kilsaa tän päivän aikana. Ei huvita huomenna nousta satulaan... Onneks saan auton käyttöön huomenna :)

Mulla oli kyllä hauska päivä tänään, vaikka epäilinkin toista. Kuuntelin pitkästä aikaa mp3-soitinta ja sieltä tuli niin kivaa musiikkia, etten voinut olla jammailematta mukana. Hieman tanssahtelin ja lauleskelin pyöräilessani pitkin kaupunkia. Jossakin vaiheessa matkaa pyöräilin ja jammailin kahden teinitytön ohi. Ohitettuani tytöt, toinen heistä huusi mun perään: "Tukehdu onnees, vittu!" Kommentti oli musta erityisen huvittava ja meinasinkin olla ojassa sen jälkeen.

Oon niin väsynyt, mutta iloinen - jaoin ison kasan mainoksia sekä sain extramäärän liikuntaa! 40/60 mainoksista on jo jaettu ja huomenna jatkuu muutamalla mainoksella sekä vielä maanantaina. Voi kunpa voisin sanoa, että capoeiratyöt on ohi noiden mainoksien jälkeen.. Ehei, sittenhän niitä vasta tuleekin! Mutta hyvän vuoksihan mä tätä teen :)

Mutta nyt saa luvan riittää tältä päivää. En jaksa edes miettiä, pitäikö tähän laittaa parit kuvat tältä päivältä. Ehkä laitan ne myöhemmin.. Juu teen näin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti