2.6.2012

Hyvät toiveiden toteuttajat

Tampereella taas vaihteeksi! Taitaa olla kuukauden tauko tämän kerran jälkeen.. Nyyh. Mutta kyllä Riksuunkin voi porukkaa tulla, miks muuten just mun pitää raahata itseni Manseen? Niinpä hei. Epistä.




Ei kyl pitänyt valittaa, vaan kertoa eilisestä. Sää oli kyllä aika kurja, täytyy sanoa, mutta päivä oli kivaisa! Oltiin Ainon kaa reippaita ja sovittiin tapaaminen kymmeneksi aamulla. Käytiin H&M:llä alunperin kattomassa bikineitä Ainolle. Hupsistapupsista, oltiinkin sovituskopissa yhdessä ja meitsillä oli "muutama" vaatekappale mukana :P Mut emmä ostanut kun yhden tuubitopin, jonka kiskon ylleni Outin yo-juhliin. Se toppi on todella söppänä tuitui :)) Päällä mulla oli jakkutakki, jonka olin torstaina kaivanut kaapin perältä esiin. Miks ihmeessä en oo aiemmin tajunnu käyttää sitä, kun se on niin kiva? Olin aika virallisen näköinen..


Miten voi ihminen näyttää noin paljon koiralta? :D

Käytiin myös syömässä Rossossa. Oli mukavasti lounashinnat, niin totta kai syötiin siellä. Teki ihan hirveästi mieli pizzaa, mutta tilasin kuitenkin kylmäsavulohisalaatin katkaravuilla. Se oli hyvää, mutta ei oo yhtään mun tyylistä tilata ravintolassa salaattia. No tulipa sekin kokeiltua. Tykkään kans siitä, kun mun kamera tarkensi ei-minnekään. Ei sit.

Vahingossa eksyttiin Gina Tricotiin. Sanoin Ainolle, etten mä lähde sieltä tyhjin käsin. Enkä lähtenytkään, vaan ostin maailman ihanimman mekon! Väri ja kuosi sopi mulle yllättävän hyvin, en yleensä pukeudu violettiin.. Ja toi leikkaus <3 Ihan sama vaikka menisinkin konkurssiin ton mekon takia! PAKKO OLI SAADA SE. Tuituipui.



Ainolla meininki meni siihen, että Aino siivos (!!!) ja minä datasin. Perus. Nappasin kuvan Ainon kirjoittamasta kirjeestä ennen kuin se heitettiin roskiin ;D Ai vitsi, mä nauroin tolle kirjeelle pitkään (oikeestaan nauran vieläkin, mahaan sattuu). Khihhihiii.




T. Lapsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti