28.6.2012

Kalajoen naiset, vain mua odottaa

Juhannuksestahan on kulunut tosiaan kohta viikko.. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eiks ni? Näiden kuvien julkaisemisessa oli pieniä ongelmia, kun jouduin kysymään julkaisulupaa kuvissa esiintyviltä neitokaisilta ;)

Olin tosiaan perjantaina koulutoverien kanssa Kalajoen juhannusfestareilla. Lähdettiin ajamaan epäihmilliseen aikaan eli joskus kuuden pintaan. Tai kuuden aikoihin mut haettiin kotoa.. 500 km taittui yllättävän pian, vaikka maisemat eivät olleet mitkään viihdyttävät. Perille saavuttiin joskus öö puol kolmen aikoihin. Loppu onkin historiaa ;) Nähähää, ette saa koskaan tietää mitä Kalajoella tapahtui. Mitään kamalaa ei tapahtunut, mutta olen silti anteeksipyynnön velkaa seurueelleni. Anteeksi. 












Viimeinen kuva kuvastaa sitä hetkeä, kun tandembenji-hyppy ei onnistu, joten on pakko juoda absinttia :D Kyllä, mulla oli absinttipullo mukana.. Tosta katos puolet perjantaina, hupsista. (Ps. miten mä aina onnistun oleen kuvissa sen näköisenä, ettei mulla olis paitaa päällä?! Ja onpas mun hiukset pitkät!)

Se oli sellanen juhannus. Ens vuonna jotain muuta?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti