9.3.2015

Selvästi hyvä päivä

Tänään oli hyvä päivä. 
Aurinko paistoi kirkkaasti ja se lämmitti mukavasti kasvoja. 


Sai pukea nahkatakin vihdoinkin päälle ja tunsin sen myötä oloni voittamattomaksi. 
Peilikuvakin miellytti pitkästä aikaa silmää. Damn girl, you're hot!


Ei tarvinnut viettää koko päivää yksin, vaan sain pikaista kahviseuraa. 
Tajusin, että oon ihan kelpo ihminen juuri tämmöisenä kuin oon. 


Ostin ystävän tulevalle vauvalle vauvakirjan. 
Sovitin vaatekaupassa epäsopivia vaatteita eikä se saanut mua surulliseksi.
Edelleenkin se peilikuva miellyttää, onko ihan normaalia ihailla itseään peilistä? 


Oli hauska seurailla ihmisiä ja niiden touhuja kameran linssin läpi. 
Tulin siihen tulokseen, että mun elämä on ihan hyvä näin. 
Mulla on kiva työpaikka, uusia kavereita Tampereella ja vanhatkin kamut on vielä kuvioissa mukana. 


Tänään oli selvästi hyvä päivä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti