2.8.2015

Tällä viikolla olin iloinen...

...koska maanantaina näytin ihan Nuuskamuikkuselta ja Pikku Myyltä yhtäaikaa. Ristin itseni Nuuskamyyksi tai vaihtoehtoisesti Myymuikkuseksi.


...kun tiistaina selvisin töistä.


...keskiviikkona olevasta vapaapäivästä, jonka vietin osittain Annukan kanssa. Olin myös sitä mieltä, että näytän aika tosi hyvältä. Ja ilakoin metsänprinsessapannastani!



...kun torstaina joustin ja jäin aamuvuorosta iltavuoroon yhtäkkiä eikä edes tuntunut niin pahalta. 

...ystävillä täytetystä perjantaista, kun ensin puhun yhden kanssa puhelimessa, menen kahville toisen kanssa ja kolmas soittaa myöhemmin ja kysyy seuraa. Rakastan teitä<3

...siitä, että mun naama vääntyy rumiin ilmeisiin. Klo 5:50 bussipysäkillä lauantaiaamuna ei nääs ollut mikään naurun asia!


...koska sunnuntaina eli tänään sain aikaiseksi tehdä suursiivousta ja nautin vielä siitä! Olen iloinen, että saan puunata jokaisen kaapin ja kolon erikseen läpi, heittää turhia asioita pois ja järjestellä kaapit uudelleen mieleiselläni tavalla.

...uudesta lippiksestäni ja siitä kuinka hassulta se näyttää mun päässä :-D


...joten piti laittaa hirvittävän kivaa musiikkia ja pitää omat Weekend-festarit kotona. Tanssin itseni puhki!

Muistakaa, että joka päivässä on aina jotain hyvää <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti