15.9.2011

ivana ja paha munkki

Siellä sataa vettä. Paljon. Tän takian inhoa syksyä, kun vettä vaan tulee ja kaikkialla on märkää... En tykkää yhtään!



Jouduin viemään Jessin tänään uimahallille. Jessi meni uimakouluun ja mä istahdin uimahallin kahvioon. En oo aikoihin ollut yksin kahviossa, joten nautin suuresti 45 minuutistani, jotka sain viettää teekupposen ja munkin seurassa.


Ah, siellä oli vaniljateetä <3 Mun rakkaus! Mua varmaan pidettiin imppailijana, kun haistelin onnellinen ilme naamallani tuota taivaallista tuoksua. :D Munkista en laita kuvaa, koska se oli pahaa, ihan kuin olis syönyt munkin muotoista voikökkärettä :( Hyyyyi. Haluan uuden munkin! Pyynikin näkötornilla!




Kirjoittelin myös uuteen päiväkirjaani, johon oon kans rakastunut! Ivana Helsingin suunnitelemat kannet on ihanat ja nam. Kirjoittelun lomassa yritin lukea erästä sosiaalialan pääsykoeaineistoa: sosiaali- ja terveysministeriön laatima "Sosiaalisesti kestävä Suomi 2020 -sosiaali ja terveyspolitiikan strategia"... Uu jea.



Lupasin jätskit meidän polskijalle, joten sit piti ostaa sellaiset. Mutta uimari ei oikein innostunut mun kamerasta.. Miksköhän? No sain mä tän yhden kivan kuvan Jessistä! Paitsi, et apuaaaa: Jessi näyttää tässä ihan multa! Mä voisin kuvitella itelleni ton saman ilmeenkin! APUA.




Ja musta ei jotenkin saanut tänään kauheen edustavia kuvia (+ Jessi on surkee kuvaaja...), mutta menkööt tän kerran tämmönen epäsovelias kuvamaterilaari... Mutta vain tän kerran!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti