6.9.2011

Pirullista, niin pirullista

Aaaaa, että voikin väsyttää näin paljon! Viime yönä tuli nukuttua ehkä tunnin verran. En vaan saanut unta, koska päässä pyöri liikaa ajatuksia, joita olin murehtinut ennen nukkumaanmenoa. Nukahdin lopulta ennen herätystä ja voitte varmaankin uskoa kuinka iloisena heräsin uuteen aamuuun...


Eiks muuten ookkin kaunis mustelma? Matraca potkas ja mä suojasin hienosti kyynärpäälläni nerouden lähdettäni, aivojani... Enkä mä yleensä valita mustelmista, mutta tää on oikeesti vittumaisin ja kipein mustelma mikä mulla on kuunaan ollut. Ihan törkeen kipee! Harmi kun en saanut parempaa kuvaa mun mustasta aukosta, kun se on paljon rumempi kuin tossa kuvassa...

Mut minkä ihmeen takia ihmisillä (tai ainakin mulla) on pakkomielteenä tökkiä kipeetä mustelmaa testatakseen, onko se vieläkin kipeä?! Tää tekee mutkin jo hulluks, koska toi mustelma ei ole mikään tavallinen vaan se on pirullinen ja sen tökkiminen nimenomaan sattuu. Miksi siis kokeilen toistuvasti tätä pirullista mustelmaa, vaikka siihen sattuuuuuuuuuu? En kans tiedä, tyhmä mikä tyhmä.

Mutta nyt nukkuun! Boa noite vaan itse kullekin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti