6.10.2011

A Change Is Gonna Come

Hihii. Vieläkin jänskättää ihan hirveesti, vaikea uskoa että tää oikeesti tapahtuu! Mä nimittäin oon tässä ettiskellyt asuntoa ja eilen kirjoitin vuokrasopimuksen. ELI MEIKÄ MUUTTAA OMILLEEN! Uu jea.

Tesomalta löytyi mukava yksiö. Naurakaa pois Tesomalle, mutta seriously, missä päin Tamperetta on oikeastaan hyvä asua (joko on liian kallista asua tai kaupunginosassa on jotain "vikaa")? Suht ison yksiön löysin, 33,3 neliöö löytyy. Kaikki muu on isoa paitsi keittiö, mutta enpä mä nyt yksin mitään isoa keittiötä tarvitse.

Ennen kuin kukaan kysyy mitään, muutin suunnitelmiani (taas) opiskelun suhteen. Uusi työpaikka sattui sopivasti kaiken keskelle, ja aloin miettiin, että mikäs kiire mulla loppujen lopuksi on opiskelemaan. Olin kuitenkin hakenut opiskelemaan kaupunkeihin, joihin en edes halunnut mennä... Ja Brasilian matka olis sekoittanut kaikenlaista toiseen kaupunkiin muuttamiseen liittyvää asiaa. Ehkä siis on ihan hyvä harjoitella yksin asumista täällä Tampereella ja muuttaa tarvittaessa toiseen kaupunkiin asumaan.

Uusi kotini on tyhjillään, joten käytännössä voisin muuttaa siihen tänään. Mutta ehkä muutan vasta ensi viikolla.. Ja tuparit vietetään, kun on sen aika. Eli silloin, kun kaikki kalusteetkin on hankittu :D MUT HEI VÄHÄNKÖ OON INNOISSANI! Oon suunnitellut omaan asuntoon muuttamista öö varmaan 7-vuotiaasta asti. Ja nyt pitäis muuttaa! Ohhoh.

Hihii.

Ps. Huisii on vielä se, että postissa tuli kauan toivottu Kingdom Hearts -peli! Tiedän, miten kulutan aikaani yksin ollessani. Niin ja löysin Las Vegasin 5. tuotantokauden uu jea.

2 kommenttia:

  1. Ekaan omaan asuntoon muuttaminen on jänskää mutta aivan ihanaa! Muuttaminen on kyllä aina jännää, kun pääsee tutustumaan uuteen asuntoon. Pakkaamisen voisi kyllä ulkoistaa. Purkaminen ei ole niinkään paha, silloin saa järjestellä kaiken uusiksi. Tosin varmaan jokaisessa asunnossa olen vaihtanut lautasten paikkaa ainakin kerran sen jälkeen, mihin ne ensin ladoin... Vasta käytössä huomaa, mistä kaapista on kätevintä napata lautanen ja mistä kaakao-purkki (:

    VastaaPoista
  2. Oon tosiaan muuttanut sen 9 kertaa pienen elämäni aikana, joten aika rutiinilla tääkin muutto hoidettiin ;)

    Itsekin juuri äsken vaihdoin keittiön kaapissa tavaroiden paikkoja, kun totesin aiemmat sijainnit epäkäytännöllisiksi :D

    VastaaPoista