28.10.2011

"jaa messuilla saa aina bissee?!"

Pakko on irtautua lukemisesta tänne bloginkin puolelle kirjoittamaan niinkin turhasta asiasta kuin FinnClean 2011 -messuista. Ne oli siis kansainväliset siivousalan messut Pirkkahallissa ja aika isotkin vielä. Pääsin siis töiden ohessa sinne, palkka onneksi virtasi samalla. Muutenhan mua ei oliskaan saatu sinne..



Kaikilla piti olla nimikyltti ja tittelikin vielä. Nauroin ensiksi tolle siivoojan nimikeelle, kunnes rupesikin jo itkettään: en todellakaan halua, että joku luulee mua OIKEAKSI siivoojaksi. Teki mieli kirjoittaa siihen viereen "välivuotta pitävä". Luovuin suunnitelmistani. 

Messuilla oli paljon kaikkea esittelyssä: koneita, aineita, työvaatteita, menetelmiä, lisää koneita, lisää aineita, lisää kaikkea. Olin ihan hukassa ja yritin vältellä pukusetiä, jotka yritti mainostaa tuotteitaan mulle. Hei haloo, mäkö ymmärtäisin, saatika sitten olisin kiinnostunut, siivoustavaroista? Lehmätkin oppii lentään nopeemmin, ennekuin näin käy. Mua ja Sallaa (mun työparia) kiinnosti kuitenkin ihan muut asiat, miehet. Tai no Sallaa enemmän, mä yritin etsiä sille kivannäköistä miestä. Tosin ne kivannäköiset miehet näytti puvuissaan niin tylsiltä... 

Sieltä olis saanut mukaansa vaikka mitä kivaa, jos oltais Sallan kaa jaksettu mennä pisteille asti. Ainoa asiat, mitkä tarttu mukaan on noi kaks kassia. Voi toi Hetty-kassi <3 Me himoittiin tota vaaleanpunaista kassia jo pitkään, mut sit sieltä pisteeltä oli enää punaisia Henry-kasseja. Oli siis tyydyttävä niihin.. Ruikutettiin kahdelle muulle meidän firman siivoojille asiasta (heillä tietenkin oli nämä vaaleanpunaiset yksilöt) ja me sit vaihdettiin kasseja keskenään ja nyt kummallaki on söpö Hetty-kassi! Hetty on siis Numatics-merkkisen pölynimurin tuotenimi. Kuva siitä on alhaalla :D Henry on punainen, samanlainen imuri. Ja samanlaista imuria on vielä James-nimisenäkin. James on sininen. Ja meidän vesi-imurin nimi on Charles ja sekin on sininen. Ja tyhmä, koska se kuumenee liian nopeesti ja sammuu kesken kaiken. Tyhmä Charles. 

Kävin sit pikashoppailuilla, koska muuten olisin tuhlannut kaikki junamatkarahatkin, jos olisin jäänyt pidemmäksikin aikaa kaupunkiin.. Tälläiset ostin kotiin:


Mustan pallokaulakorun Vero Modasta. Oli vielä alennuksessakin! Uu jea, mä tykkän hirmuisesti tästä korusta.


Ihan sairaan mageet korvikset! En meinannut saada valituksi, minkä väriset ottaisin. Valittavana oli nää oranssit, turkoosit ja violetit. Päädyin kuitenkin itselleni sopivimpaan väriin eli oransseihin.


Oon syksyn tullen himoinnut violettia kynsilakkaa ja taustalla näkyvää lakanpoistajaakin tarvitsin. Mut en kyl kans tiedä, miks ostin ton vaaleenpunaisen.. Kai olin vielä Hetyn pauloissa :D


Ja turkoosi kalenteri ensi vuodelle.. Jos vaikken sotkis tätä mihinkään veteen yms. niin ei tarvis ihan heti ostaa uutta..

Hei, melkein unohdin kertoa Elintarvikemessuista, joissa käytiin siinä samassa kans. Tai no ei niistä sen enempä oliskaan ollut kerrottavana, että sain paljon hyvää syötävää maistiaisiks. Hihii syöppö kiittää ja jatkaa lukemistaan.

Voi tsiisus, olispa tylsä juttu. Lupaan postailla mielenkiintoisemman ensi kerralla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti