15.10.2011

In a wild wild world

Voisin vihdoinkin valaista kaikille, millaista elämä täällä Lännessä on ollut. Tosin, ei siinä paljoa ole kertomista...

Lauantaina oli siis itse muutoprosessi eli automatkoja Mansen päästä päähän tehtiin aika runsaasti. No mua se ei haittanut ollenkaan, sain kuitenkin ajella puolet matkoista :D Tää muutto oli mun pienen elämäni yhdeksäs muutto, joten rutiinilla mentiin. Tapasin myös seinänaapurinkin, Pahis-Papan. Papalla oli yrmeä katse, kun moikkasin.. Tyhmä Pappa, olin kohtelia uusi naapurin ja yrmyili vain mulle... Mutta loppu hyvin kaikki hyvin, illalla pääsin nukkumaan uuteen ja sekaiseen asuntooni hymy huulilla.

Sunnuntaina heräsin uuteen päivään kauheeseen sekamelskaan. Aloitin siivoamalla keittiötä, vessaa ja vaatekaappia. Sitten väsyttikin jo ja aloin katsomaan Las Vegasia. Iltapäivällä käytiin hakeen Lentävänniemestä mun uutta sohvaa (käytettynä ostin) ja siinä menikin parisen tuntia aikaa. Käväsin vielä kotonakotona hakemassa kellon. Illan vietinkin pelaillen Kingdom Heartsia. Rakastuin siihen peliin <3 Voiskin pelailla sitä, kunhan oon kirjoittanut tän loppuun...

Arki alkoi, mikä tarkoittaa sitä, etten ehtinyt olla kotona juuri ollenkaan. Loput kamoista oli vielä laittamatta paikoilleen, kun en ehtinyt tehdä sitä. Maanantaina töiden ja reenien välissä oli 1½ tuntia aikaa olla kotosalla, jonka kulutin syömiseen ja löhöilyyn. Tiistaina Ida ja Kampinen tuli kylään ja elämäni parani monella yksiköllä. Keskiviikko meni taas odotellessa reeniä sohvan kulmassa ja torstaina menin Vilmalle Yläjärvelle parantamaan elämääni jälleen monella yksiköllä. Eilen sitten siivoiltiin yhdessä Mamman kanssa (tai no lähinnä Mamma, mä säädin kaikkien laitteiden kanssa ja yritin korjata äidin hienoja keksintöjä).

Tänään tuli sitten viikko täyteen tätä yksin asumista, ihan muksuahan tää on, kun en oo edes kotona paljoakaan. Ehkä ens viikolla sitten ehtis oleen enemmän kotona.. Ehkä? Mutta tänään on Tuparit osa 1. Osa 2 tulee kun on tullakseen, ensi viikonloppuna?

Meen nyt pelaan KH:ta. Moido!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti