16.11.2011

Lapsi on terve kun se leikkii


Wuuhuu, ostin kuumehoureissani kameran! Nikon D3100 digijärjestelmäkamera on kysessä. Tilasin sen Superkuvasta ja maksuni maksan osamaksulla, koska ei mulla ole ennen matkaa ainakaan varaa maksaa koko maksua. En kyl tähän hätään muista, paljon toi kokonaisuudessaan maksoi, kun keskityin lähinnä siihen osamaksuun :P Hehheh. Kai te muuten tykkäätte mun hienosta suihkusta tuo taustalla? Oli pakko ottaa sie kuva, kun siellä on parhain valo ja peili. Eteisen peiliin ei tuu kunnolla valoa, niin tulee sit kauheen hämäriä kuvia.. Ää, mä haluun jo kuvailla tolla! Kotona on tylsä kuvata sillä, kun ei oo mitään kuvattavaa :( Mut innostuin leikkiin ja otin teitä ajatellen kauniin kuvan:


Mun pitäis varmaan mennä nukkuun kohta, mut jäin taas koukkuun tohon Greyn Anatomiaan.. Perkeleen
Kampinen toi mulle seitsemännen tuotantokauden katsottavaksi. Nyt en muutamaan viikkoon liiku tästä teeveen äärestä. Mut ens viikonloppuna pitäis kyllä tekemistä olla, sillä perjantaina on Batizadon workshop-osa eli rankkaa reeniä ja lauantaina saadaan sit uudet vyöt Ideaparkissa. Tulkaahan kaikki ei-capoeristatkin katsomaan, niin näette vähän capoeiraa! Nähdään siellä sitten!


1 kommentti: