20.11.2011

Vyön vaihde

Hohhoijaa, sain vasta nyt aikaseksi päivittää blogia.. Ehkä voisin tehdä hieman tiheämmässä tahdissa päivityksiä? Yritys hyvä 10.

Viikonloppu kaiken kaikkiaan aivan mahtava. Taas. Ei oo varmaan koskaan ollut tyhmiä capoeiraviikonloppuja! Aloitettiin viikonloppu tsekkaamalla Ideapark tarkoituksenamme etsiä Hra S:lle lahjaa. Hra S + muitakin ihmisiä oli järjestämässä seuraavan päivän lavaa valmiiksi. Jäätiin sit Jonnan kanssa hengaileen sinne yhdessä muiden kanssa. Kunnon lahjaa ei kyllä keksitty, mutta ostettiin Salama McQueen -ilmapallo!


Suunnaattin suoraan reeneihin Hämeenlinnan Academialle ja huhheijaa, että oli kyl paljon porukkaa! Eihän siellä mahtunut edes kunnolla tekeen mitään. Itse olin ainakin seinässä kiinni... Mut ei se mitään :) Yövyttiin taas Kaisalla ja Irineulla, kun siellä on niin mukava olla. 

Aamulla ei olis kyllä millään jaksanut nousta ylös. Kaisa kuitenkin huusi, että ulkona on lunta ja me Jonnan kanssa oikein pompattiin ylös ja sännättiin ikkunan ääreen katsomaan lunta. Onneks siellä sit oli lunta, olis ehkä hieman vituttanut, jos Kaisa olis vaan huijannut meidät ylös.. Pihalla jotkut lapset teki lumiukkoa ja mun ainakin teki mieli mennä messiin, mut oli pakko mennä Ideaparkkiin :D



Mua jänskätti ihan hirveästi koko Batizado! Kaikki muutkin varmasti huomas sen :/ Se oli kuitenkin mun eka Batizado, jossa mä saan vyön. Oon nähnyt vaikka kuinka monet vyöjuhlat ja ekan vyönkin sain perusworkshopissa, joten kyl mulla oli oikein jänskättää. Ni!





Ihihiii uus vyö!

HYVÄSTI VANHA VYÖ!



Illalla oli sit pippalot ja hauskaa oli taas. Ja juotuakin tuli kyllä ihan riittävästi.. Heh. Mutta en jaksa enää kirjoittaa mitään erikoista, joten länttään vaan näitä kuvia tänne! Ens kerralla ehkä tekstiä? Öitä <3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti