11.12.2011

Kirje Korvatunturille

Mulla oli tylsää, joten teetin Joulupukille lahjatoivelistani. Tosin mun Joulupukkina toimii oma kukkaro...


Rakas Joulupukki,

Tänä vuonna en vietä joulua Suomessa enkä näin siis ole lahjojen seurassa. Sen sijaan olen Brasilian auringon alla rakkaiden ystävien kanssa. Olen ollut kuitenkin erittäin kiltti ja ihana tänä vuonna, joten Joulupukki voisi tuoda ilokseni muutaman joululahjan vaikka takautuvasti esimerkiksi tammikuussa:

  • Marilyn Monroen paras elokuva eli Piukat paikat. Oon himoinnut tätä jo vuosikaudet enkä vieläkään omista elokuvien ykköstä! Siispä tämä minulle, kiitos.


  • Marilyn Monroe-linja jatkuu edelleen - Andrew O'Haganin kirja Maf-koira ja hänen ystävänsä Marilyn Monroe. Ooo, mää niin haluan tämän luettavakseni! Eikä kirjastonkirja kelpaa.. 



  • S. J. Watsonin Kun suljen silmäni ilmestyy kevään 2012 aikana, joten Joulupukki voi tuoda sen luokseni heti kun se ilmestyy. Luin tästä kirjasta Ilonan työpaikalla ja meni ihan kylmiä väreitä, kun luin "takakannen"! Pakko saada omaksi!



  • Kyllä tälle tytölle kelpais aika hierojalle.. Ton siivoomistyön takia hartiat on ihan törkeen jumissa!  




Lisäksi toivon abstrakteja asioita, koska ne ovat aina materiaa parempia. Yleensä... 



  • Toivon suuresti, että mun Tampereen ystävät (toki myös muutkin ystävät) ei hylkää mua mun muuton takia! Okei, pystyn hieman itsekin vaikuttamaan asiaan, mutta Joulupukki voisi ystävällisesti potkia ystäviäni takamukseen, etteivät unohda mua!
  • Koulumenestys ei olisi pahitteeksi, kun kerta tapanani on mennä aidan matalimmasta kohdasta :D 
  • Lisää itseluottamustakin voisin toivoa joululahjaksi, mutta sen voi antaa minulle jo aiemminkin. Ei tarvi jouluaattoa odottaa, huomenna voit tuoda sen kans ;) 

Eli tässä olisi vaatimaton toivelistani, jonka Joulupukki varmaankin toteuttaa enemmin tai myöhemmin.. Hyvää joulua!

Toivottaa Pimenta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti