19.12.2011

Kohti ääretöntä ja sen yli!


Huihui, nyt jännittää pientä Pimentaa! Tiedossa on ensimmäinen ulkomaanmatka ja BRASILIAAN! Oon täällä uudessa kodissani ihan pähkinöinä, en meinaa saada tätäkään kirjoitetuksi.. En vaan pysty uskoon, että mä ihan aikuisten oikeasti olen lähdössä matkalle. Oon jo monta vuotta haaveillut matkustamisesta, mutta raha ja suunnitelmat ei oo aina mennyt ihan yks yhteen. Ja aina joku epäonni on mua seurannut, jos ollaan tosissamme suunniteltu jotakin matkaa :C Onnetar on vihdoinkin suonut minulle armoa ja antaa mun lähteä Brasiliaan. Kaikesta huolimatta istun silti tässä soluasunnon vaatimattomassa keittiössä miettien, että onko tämä totta.



Mulla tulee ikävä ihmisiä, jotka jää tänne. Oikeasti. Ei pelkästään sen takia, että lähden kolmeksi viikoksi rapakon toiselle puolelle, vaan myös siksi, että asun nyt Riihimäellä - en voi tosta noin vaan nähdä mun rakkaita ystäviä ja perhettä. Täytyy tyytyy parvekkeen puluihin. Ehkä niistäkin saa ihan kelpo kamuja ;D

En kykene kirjoittamaan enempää, joten tämä saa luvan kelvata. Kuvat ovat laiskasti we<3it.com -sivustolta. Hyvää joulua ja uutta vuotta kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti