17.10.2012

Kun kaikki muu kiinnostaa loisia enemmän

Kamalaa, kun pitäis saada jotain fiksua aikaiseksi, mutta loppujen lopuksi huomaa istuvansa koneella/tv:n edessä eikä mitään tähtitieteellistä olla tehty koko päivänä. Siltä musta tuntuu ainakin nyt. Minähän siis fiksuna tyttönä menin ilmoittamaan mikrobiologian opettajalle, etten varmaankaan kykene tekemään perjantain tenttiä, koska olen vammainen. Yllätyksekseni sain luvan tehdä kokeen tietokoneella, kunhan tuon oman koneen. Okei hyvä juttu, paitsi että...... EN OO LUKENUT YHTÄÄN SIIHEN. Päätin sillä sekunnilla, että tänään minä sitten ahkeroidun ja luen mikrobiologiaa koko päivän. Vaan kuinkas sitten kävikään...


....no mä kyllä oikeasti istahdin muistiinpanojen ääreen. Hetkeksi, koska mulle tuli nälkä. Kattelin syömisen lomassa "hetken" Supernaturalia, joka venähti muutamaksi jaksoksi... Hups. Ja pitihän mun kuvata uusi ihana viiksirannekoru, jonka sain eilen Sannilta <3 Kiitti Sanni! Niin ja tuo kynsikuva oli ihan vaan täytekuva, kun piti saada neljän kuvan kollaasi tehtyä :D Ei sillä sen kummempaa fuktiota ollut..

Sain mä kuitenkin luettua jonkun verran. Yritin ensin kirjoittaa oikealla kädellä muistiinpanoja, kunnes meni hermot. Ja vasemmalla pystyy kirjoittamaan vain kuulakärkikynällä ja silloinkin tosi hennosti. Nyt sattuu peukaloon :C Tosi fiksua taas. Mut hei mikä siinä on, kun alkaa aina kutittaan, jos lukee tai puhuu täieliöistä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti