25.10.2012

Kymmen faktaa on aika vaikee juttu

Koska mä olen epäluova keksimään hyviä kuvauskohteita ja uusia päivityksiä, niin aatelin kyhätä kasaan viiteensataan kertaan aloitetun kuvahaasteen (jotta luovuusmörön iskiessä olisi edes joku vaihtoehto X). Varastin sen Facebookistä eräältä kaveriltani. Sata päivää siihen oli pistetty, mutta tuskinpa niinkin "nopeasti" etenen asian kanssa. Ja saa nähdä, koska lopetan haasteen tekemisen, mutta hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, eikö niin? No mutta ensimmäinen on: 

Day 1: A picture of yourself with ten facts. 

Saanko mä ite tykätä tästä kuvasta? Tää on harvinaisen onnistunut otos.. 

1. Punastun helposti ja se on ärsyttävää. 
2. Vihaan jonottamista. 
3. Mulla ei oo koskaan ollut näin pitkiä hiuksia, kuin mitä ne nykyisin on!
4. Vaikka valitan työmäärästä, tykkään opiskella. Ainakin jollakin tasolla. 
5. En aina näytä tunteitani ihan niinkuin pitäisi. 
6. Kirjeiden kirjoittaminen on kivointa ikinä. (Just kirjoitin yllärikirjeet kahdelle ystävälle, hihii)
7. Kutian tosi helposti ja vihaan, kun mua kutitetaan..
8. Suolakurkut ei kuulu hampurilaisten väliin ja ketsuppiin kuuluu pippuri. 
9. Kehut saa mut aina mut hämilleen enkä osaa reagoida niihin kunnolla. 
10. Mun elämässä on tällä hetkellä niin paljon ihania tyyppejä ja hyypsiä etten usko miten se voi olla mahdollista <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti