4.3.2012

Kaupungin yö sua houkuttaa voi

Jälleen yksi viikonloppu Tampereella vietetty! Meni vähän turhan nopeasti aika, olisin voinut hengailla siellä pidempäänkin. Mutta ei niin ei. Oli kuitenkin erittäin mukava viikonloppu, kun ei tarvinnut juosta joka paikkaan niin kuin hiihtolomalla.. 

Lähdin niin aikaisin perjantaina, että ehdin oleen porukoilla vaikka kuinka kauan. Kotona mua odotti täpötäysi jääkaappi, jonka äiti oli täyttänyt ihan vaan siksi, että esikois(ahmatti)lapsi on tulossa viikonlopuksi. Ihan luksusta salaatit ja kurkut, kun on tää opiskelijabudjetti, joka leikkaa ostoslistasta tommoiset pois aina kuun loppupuolella -.-  

Omnomnom <3


Sain Kindermunasta pörröisen sarvikuonon. Ei muuten mitään haisua, missä toi nyt on.. Annoinkohan sen Jessille?
Koska olin ollut koneella niiiin paljon viime aikoina, päätin pelata Sly Trilogiaa. Pelasin kakkososaa, kun pääsin ykkösen läpi. Voi kyllä, mä pelaan turhia tasohyppelyitä, kun mun taidot ei riitä muuhun :D Noi on just mun tasosia pelejä.. Ja tästä voidaan päätellä hyvin mun henkinen ikäni. 




Jessi ei jostain syystä arvostanut mun kuvaamisia.

Päätin lauantaina extempore leipoa mustikkamuffineja. Mun teki mieli leipoa, kun Riksussa mulla ei oo vatkainta ja se on häirinnyt mun leipomisintoani, joten miksi en siis käytä tilaisuutta hyväkseni? En todellakaan ole mikään jauhopeukalo ja sen huomaa mun muffineista... No mut onneks maku on ulkonäköä tärkeämpi, eiks ni? Ja hei, nää ei palanut tällä kertaa!



Sieltä ne tulloo!





Lähdin sitten iltapäivästä kohti Petsamoa ja Ainoa. Suunnitelmissa oli vähän lähteä Tampereen yöhön ja nähdä ystävämme Ida+Roope (=peitenimi Keesi ja se Pieni, voitte vain arvata kumpi on kumpi). Aino oli yöllä tullut Suomeen Itävallasta ja oli siis hieman uninen saapuessani sinne. Mikä siis onkaan sen parempi keino virkistyä, kuin katsoa How I Met Your Motheria? Yritettiin metsästää yhtä tiettyä jaksoa, mut eihän sitä mitään tullut. Plus Aino näytti mulle ehkä maailman kamalimman musavideon ikinä. Maailma on ruma paikka välillä.. En edes halua kertoa täällä siitä videosta, löytyy siis Youtubesta. Hyi.


Paita JC, hame Seppälä.

Päällä oli siis läpikuultava raitapaita, jonka alla oli musta perustoppi. Hamosen laitoin kans päälleni ihan kokeilumielessä. En oo aiemmin kokeillutkaan tuota yhdistelmää enkä muuten ole edes käyttänyt raitapaitulia aikoihin. En kyllä kykene muistamaan milloin olisin sitä käyttänyt. Sehän on kiva! Tyhmä minä. Aino laittoi mun hiukset kivati ja sit oltiin valmiita lähteen kohti Tampereen yötä!

Nähtiin Keesi ja se Pieni Keskustorilla ja suunnattiin siitä sitten Hällään. Siel sit aloiteltiin tai no ei oikein ollut mitään millä ostaa... Näin epämiellyttävän tuttavan ja se pisti mielen hetkeksi matalaksi. Mutta mieli virkistyi vähintääkin parin hyvän kappaleen jälkeen. Tosin olisin voinut ampua sen idiootin, joka meni ja toivoi FRONTSIDE OLLIEN soitettavaksi. Argh, se on hermoja raastavan rasittava kappale! Meinattiin jatkaa Hällästä Mixeihin eli homobaariin. Keesi kuitenkin kertoi, että siellä soitetaan kasarimusaa, joten nou nou nou - minä en sinne mene silloin, kun mulla on muutenkin vähän rahaa ja haluun tanssia. Päädyttiin lopulta kaikki Kuubaan, jossa oli joku lattaridj-häppeninki. Ei haittaa meikäläistä! Ah olin ihan liekeissä siellä :D Mut mun ymmärryskynnyksen yli mentiin siinä kohtaa, kun soi Michel Telón Ai se eu te pego. Se on ihana brassibiisi ja liitän siihen aika paljon muistoja, jotka tapahtu ennen kuin se biisi levis Suomeenkin. Sit yhtäkkiä se soikin baarissa, radion olin juuri oppinut sisäistämään. Mäy. 

Tampereen yön opetus tällä kertaa: ilman viinaakin voi olla hauskaa, kunhan on musaa. Halvaks menee vielä silloinkin, kun kävelee eikä mene bussilla ;)

Tänään sitten palasin Riihimäelle väsyneenä, mutta iloisena. Yhtäkään kouluhommaa en saanut tehtyä, vaikka kovasti niin suunnitelin. No tiedän ainakin, mitä teen tiistain vapaapäivänä.. Postauksen viimeiseksi haluan laittaa Ai se eu te pegon <3

   



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti