21.3.2012

Puku tekee ammattilaisen

 Terveisiä Räkälästä! Kärsin kaikkien rakastamasta kevätflunssasta ja pahoittelen jo etukäteen kaikkea mitä tässä postauksessa tulee olemaan. On hankalaa keskittyä ja miettiä loogisesti, kun pää on täynnä limaa. 


Ah mä rakastan noita kynsiä! Lähinnä värejä - toi pituus mua oikeestaan itkettää. Mut pitihän mun leikata kynnet jo valmiiksi lyhyeiksi, kun kohta alkaa työpajat koululla eikä enää saa olla pitkiä kynsiä. Eikä kynsilakkoja :C Mutta niistä mä en luovu ennen kuin on pakko! Siihen asti lakkailen kynsiä niin paljon kuin huvittaa. Noi kynnet oli tosi pirtsakat ja sain niistä jopa tänään kehujakin Riihimäen Suomalaisessa kirjakaupassa.


Innostuin myös leikkimään suoristusraudalla ja väänsin huonolla menestyksellä kikkurat otsikseen. Tsekkasin samalla mun juurikasvun määrän ja totesin, etten ehkä sittenkään kasvata pois tota väriä vaan värjään uudelleen hiuksia. Mut millä värillä värjäisin, ehdotuksia?


Oo, sain postissa Oriflamen pienen tuotepaketin lahjaksi jostakin kilpailusta. Tai jotain. En lukenut sitä lappua hirveen tarkkaan. Paketissa oli trioluomiväripaletti (musta, hopeanharmaa ja valkoinen), ripsiväri, huultenrajauskynä ja huulirasva. Toi huulirasva on nyt ahkerassa käytössä, muut tuotteet ei niinkään..


Eilen kävin noutamassa saapuneen hoitopuvun ja tänään tuli työkengät. Nimineula enää puuttuu ja sit on koko asukokonaisuus valmis! Hieman kuvamateriaalia:




Pahoittelen räkäistä namaani. 
 Niin että sellanen hoitoasu on mulla! Toi paita on ihana, oon iha rakastunut siihen <3 Mut noi housut.. Voi ei niiden kanssa. Ne on todella, todella läpinäkyvät! Nooh, enköhän mä selviä siitä.

Käväsin tänään myös Riksun kirjastossa hakemassa kirjan, jonka oon varannut jo kaks kertaa. Kyseessä on Emmä Donoghuen Huone. En millään muista mistä mä kuulin tästä kirjasta, mutta se sytytti mut heti! Enpäs kerrokaan mitään tästä kirjasta, ottakee itse selvää hähähää!



Mun kenkäkokoelmani kotona näytti pahasti painottuvat rikkinäisiin talvikenkiin ja kesäkorkkareihin. Niin ja onhan siellä vielä mun työtennarit, jotka on ollut mulla varmaan yläasteelta asti.. Oli siis korkea aika aloittaa kevätkenkien osto! Ostin ensimmäisenä mustat perus kangastennarit Seppälästä hintaan 14,95€. Ostin myös mustat höntsyhousut lähinnä töitä varten. Edelliset höntsyt meni pilalle, kiitos vahanpoistoaineen <3 Ainiin, unohdin mainita että meitsillä on nykyisin töitä! Pääsin ISS:lle siivoamaan taas vaihteeksi. Mun pitäis mennä nyt lauantaina ainakin töihin, mut en kyl vielä tiedä monelta ja minne. Mutta töitä on nyt, jee!

Että sellasta tällä kertaa. Ensi kerralla jotain muuta?

2 kommenttia:

  1. Onks noiden kenkien nimi maahiset oikeesti vai enkö osaa lukea? Hajoan.. Mut ihan hoitsulta näytät go Jennaseni!

    VastaaPoista