15.12.2012

#14-15 “Is it nice, my preciousss? Is it juicy? Is it scrumptiously crunchable?”

Luukku 14

Arvaatkaa mitä mä kävin kattomassa? HOBITIN. Sain liput (ja popparit) synttärilahjaksi Saanalta ^^ Ja oivoi kun oli hieno leffa, istuin koko kolme tuntia silmät selälläni. Tuskin edes räpäytin silmiä, kun keskityin katselemiseen. Ainoa huono puoli leffassa oli, kun se loppui. Olisin ihan mielelläni jäänyt katsomaan tarinaa loppuun, mutta sitten valkokankaalle pölähti lopputekstit. Teki mieli huutaa kovaan ääneen: NOOOOOOOOOOOOO, IT'S OVER!!!! Mut tyydyin vaan kitiseen pettymyksestäni. No seuraavaa osaa odottellessa... 

En ole lukenut kirjaa (se on mun listalla kyllä!), joten en oikeastaan tiennyt etukäteen juuri mitään tapahtumien kulusta. Tiesin ainoastaan Bilbon ja Klonkun kohtaamisen entuudestaan, kun se oli englannin kirjassa tekstinä joskus muinoin. Sitä kohtaa mä odotin koko leffan aikana, koska Klonkku on niin symppis ettei mitään rajaa :-D Ehdoton suosikkihahmo ollut aina! No kattokaa nyt tota kuvaa, vähän on sympaattinen toinen. Viiminen on vaan niin paras, että oli pakko laittaa se tänne.

Kaikki kuvat Googletin






Usein on tällänen tunne...



 Luukku 15

No ei tässä mitään erikoista mainittavaa ole. Tampereella ollaan siis ja suhteellisen hyvä mieli on. Eilen koin euforisia hetkiä, kun istuin Sokoksen yläkahvilassa yksin kahvin, vadelmatortun ja kirjan kera. Tuli vain sellainen tunne, että tätä mä olin tarvinnutkin. Omaa rauhaa. Joo, asun yksin ja vietän aikaa paljon kämpillä yksin. Mutta on eri asia olla yksin yksinäisyydessä kuin yksin julkisella paikalla. Omalla rauhalla tarkoitan siis tässä tapauksessa omaa aikaa paikassa, jossa on muitakin ihmisiä. Ja Sokoksen yläkahvila on vaan nostalginen paikka <3 Siellä on monet hetket vietetty yksin lukien ties mitä opusta.

Tänään käytiin sitten pyörähtämässä kaupungilla Saanan kanssa. Ihan hirveesti porukkaa kaupungilla, mä en enää pysty tottumaan tommoseen ihmismäärään. Oon ollut liian paljon Riihimäellä - siellä kun ei liiku porukkaa kuin juna-asemalla ruuhka-aikaan.

Miten mä voin näyttää noin meikittömältä, vaikka just olin maalannut pärstäni?
Vadelmaunelma <3



Hyvää viikonlopun loppua! Voiko noin edes sanoa..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti