1.12.2012

15. Onni on.... (+#1)

...joulun odotus, joulukalenterin ensimmäinen luukku ja Oz-maan taikuri -kirja. 






Tähän samaan pääsen taas kertomaan kuulumisia. Työharjoittelua on takana kaksi viikkoa ja jäljellä on vielä kolme viikkoa. Aika on kulunut äärettömän nopeasti! Mulla on ollut harjoittelussa kivaa - tai niin kivaa kuin se työ voi olla. Nostan hattua niille, jotka vanhuksia hoitelee leipätyökseen. Ei too mitään helppoa hommaa ole, sen olen ainakin oppinut.

Harjoittelu vie kaiken mehun, joten en ole oikein vapaa-ajallani saanut mitään aikaiseksi. Akku on niin loppu, ettei jaksais tehdä mitään raskasta... No mutta eiköhän tää tästä. Nyt oon ollut kaksi viikonloppua peräkkäin täällä Tampereella ja mulla on ollut oikein ihanaa aikaa :-) Tämäkin viikonloppu taitaa olla historian ensimmäinen, jolloin en tee täällä oikein mitään. Eilen olin Iidan kanssa syömässä American Dinerissä, mutta muuten oon ollut poikkeuksellisesti kotona.

Se olis joulukuu ja kohta on synttäritkin jeejee :-) Viime vuonna mulla ei oikein ollut joulua, kun olin siellä Brasiliassa, joten tänä vuonna intoilen asiasta enemmänkin. Harmi vaan, ettei oo hirveästi varaa satsata joululahjoihin, kuten aikasempina vuosina :-( No mutta ajatushan on tärkein, eikös niin? Muuten, parasta joulufiilismusaa on Michael Bublén joululevy <3

Hyvää joulun odotusta!

Edit: Pitäisköhän munKIN pitää jotain blogijoulukalenteria? Kaikki muutkin pitää... No sovitaan että tää on ensimmäinen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti