3.12.2012

#3 Turhamaista, täytyy myöntää

Kalenterin kolmas luukku koskee uutta hiusväriä tai hiuksia yleensäRosa ehti kylläkin kirjoittamaan omaan blogiinsa hiusväreistä ennen mua! No mutta en tee ihan samanlaista kummiskaan... Lupaan sen.

Aattelin jo pitkään, että viimeinen värjäyskerta jäisi viimeiseksi. Olisi kivaa, jos ei tarvis kärsiä kamalasta juurikasvusta, joka muistuttaa väriltään hiiren turkkia, vaan pään karvoissa olisi ihan ikioma Äiti Luonnon hiusväri. Tänään kuitenkin katselin itseäni peilistä ja totesin että nyt saa riittää taas. Töiden jälkeen kauppaan, purkki kouraan ja kotiin värjäämään hiuksia. On muuten ensimmäinen kerta, kun värjäsin hiuksia itse! Vähän jänskätti, mut olin fiksu (=uusavuton) ja ostin sellaisen värin, mikä vaahtoaa. Sitä voi levittää kuin shampoota ja on siis kamalan kätevä tämmöselle tumpelolle. Hienosti onnistui värjääminen ainakin mun mielestä. Mitäs tykkäätte? Mun mielestä tää tummanruskee on just passeli mulle, vaikka menee kyl hetki taas totutella peilikuvaan....



Oon muuten nyt jämähtänyt tohon sivuotsikseen vaihteeksi. Oon niin monta vuotta pitänyt uskollisesti suoraa otsista ja kasvaessaan näön esteeksi oon aina heittänyt sen tolleen sivulle. Muutama viikko sitten kävin kampaajalla ja päätin että nyt saa suora otsis sanoa byebye. Ite tykkään kauhiasti. Ja kukaan ei sitä huomaa, mutta pituutta lähti hiuksista samalla :-( Ehkä 2 senttiä. Mun latvat oli niin kuivat, että ne oli pakko leikata pois... No mut pian ne kasvaa entiseen mittaansa <3

Olipas turhamainen päivitys. No jos huomenna onnistuis paremmin ;)

2 kommenttia:

  1. Haha, enkä varmasti tullu kaupasta vaahtoväri mukanani ja avannu konetta vaan lukeakseni tätä päivitystä :DDD
    Kopioi ihmeessä se mun juttu jos haluat, mäkin oon sen jostain alunperin pölliny :D

    Rosa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et oo tosissas! Hauska sattuma :D No kyl mulla oli suunnitelmissa jossakin vaiheessa tehdä jotakin koostetta mun hiustyyleistä vuosien varrelta... Mutta sen aika sit on myöhemmin ;)

      Poista